salam alaik..
rasanya macam dah lama sangat ana xupdate blog nih..
bukan apa, sibuk sket la..
dalam kesibutan itu, macam2 jadi..
mimpi jumpa bapak ngn ibu la..
mimpi ana erm.. *berfikir* mimpi la.. hehe.. (^_^)
tak pa.. walaupun sebenarnya mimpi itu mainan tidur.. *tu la, sapa suroh tidoq banyak sangat*
entah la.. recently ana asyik tidoq awai ja.. balik klas (dalam kul 6-7), then diner or kadang2 xdan diner, ana dah tidoq.. ish3.. tapi jangan salah sangka, ana smayang maghrib tau.. hehe.. maghrib kat sini dalam kul 4.40ptg..
dua hari lepas, 1st snow yang sangat dinanti-nanti turun.. Allahuakbar.. sebenarnya ana tercari-cari bila snow nak turun.. tapi yang macam tak best, sebab ana bangun tidoq dalam pukul 4 pagi.. sedaq2 salji dah penuh depan umah.. rasa macam nak pi terjun peluk salji2 tu ja.. hehe.. tapi dah sejuk, malas la kuar umah.. awai pagi plak 2.. nanti mesti orang igt sapa la yang mabuk main salji pagi2 hari.. hehe..
to be honest, ana sangat2 letih recently.. letih dengan assignment+lab yang tak berkesudahan.. letih dengan kerenah manusia2 sekeliling.. mula la ana jadi emo.. ana stop pi beli groceries untuk umah (cuz slama ni ana yang dok korban MASA dan DUET untuk pi beli benda2 tu).. ana stop masak (cuz bila balik klas, ana lapaq, ana terus masak)..
masa tu mula la SYAITAN mai kacau.. rasa macam nak makan orang.. ana mula rasa yang ada orang yg amik kesempatan atas kesanggupan ana membantu.. jadi sekarang nih, dah dekat seminggu, apa yang ana wat maybe ada efek kot.. kemarin(semalam), balik umah ada ayam dalam peti.. haha.. kemarin dulu(2 hari lepas), balik dari beli "personal" groceries aka minuman,buah, roti+ayam, tiba2 ada orang dok masak.. haha.. mulanya memang rasa pelik.. tapi redha ja la.. orang dah masak.. makan ja.. hehe..
kiranya sekarang ana dah boleh mula fokus on my study.. slama ni, asyik ngn benda2 yang meletihkan ana ja.. groceries? ana xmau pi beli untuk umah sampai cuti winter aka 3weeks.. masak? 1-2 kali sminggu dah la.. assignment+lab report? skit lagi ja..
apa2 pon, doakan ana ya.. minggu depan start final exam.. 12/12-22/12.. insyaAllah ana akan cuba yang terdaya (tak termasuk toyol k) untuk dapat sebaik yang mungkin.. kalau tak, malu la ngaji "obersi".. baik ngaji kat mesia ja.. hehe..
sampai sini saja,
salam alaik~
and Eid Mubarak people~
Thursday, December 3, 2009
Ya Rabbi..
berlakunya coretan~ Asyraf Abd Rohman at 8:16 AM 2 kata-kata
Subscribe to:
Posts (Atom)
